Sig din mening og påvirk din omverden!

Danske virksomheder bruger i stadig højere grad markedsanalyser når de skal lancere nye produkter eller services. Det betyder at du som ganske almindelig dansker har mulighed for at flytte et produkt eller service i en bestemt retning, så det passer bedre til de faktiske forbrugeres behov. Når forbrugere på denne måde går ind og påvirker virksomhedernes beslutninger om hvordan produkter og services skal se ud eller sættes sammen, bliver de produkter og services som bliver tilgængelige på markedet bedre og det er til gavn for både virksomhederne og forbrugerne.

Markedsanalyse har stor indflydelse på danske virksomheders beslutninger og på de produkter der kommer på markedet, men det har også indflydelse på samfundet som helhed. Selvom det kan være svært at for helt almindelige mennesker at trænge igennem og få deres stemme hørt, så er fællesskaber i form af f.eks. forbrugerpaneler en løsning som hjælper forbrugerne med at trænge igennem og blive hørt af virksomhederne.

Et af de forbrugerpaneler som giver dig mulighed for at give din mening til kende, er Dansk Onlinepanel. Hos Dansk Onlinepanel er det ikke alene gratis at være medlem, man tjener penge på at give sin mening til kende i undersøgelser på internettet.

Er du interesseret i at deltage i spændende undersøgelser og dermed påvirke din omverden, så er Dansk Onlinepanel en god mulighed. Dansk Onlinepanel er dit talerør og din mulighed for at påvirke danske virksomheders beslutninger direkte.

Du kan læse mere, samt tilmelde dig på Dansk Onlinepanels hjemmeside: Dansk Onlinepanel tilmeldingsformular

 

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *